20 Mayıs 2014 Salı

Yaşasın 1. yaşım


    Bebeğimin ilk doğum günü, elbette ki tüm anneler için ne kadar değerli ve önemliyse benim içinde öyleydi..Bir de ilk çocuk olunca :) Aslında ben ne kadar çabalasam da ne kadar emek sarf etsemde bebeğim bunu anlamayacak..Sanırım biraz da kendi zevklerimizi tatmin etmek için yapıyoruz böyle organizasyonları..Ama ileride buna bebeğinizin de şahit olmasını istiyorsanız bol bol fotoğraf ve video çekinmemiz gerekiyor kesinlikle..
    Aslında ilk yaş partimiz bizim birazcık acemiliğimize geldi diyebilirim..Tabi 2.yaş partimize kıyasla söylüyorum bunu..Mesela yeterli fotoğraf çekemediğim için fotoğraf olayını birazcık kısa kesmek zorunda kalacağım..Yine listeler hazırlandı , gelen konuklarıma vereceğim hediyeler tasarlandı ,sipariş verildi..Yapılacak yemekler ta bir hafta öncesinden hazırlanıp buzluğa atılabilenler buzluğa atıldı.. anlayacağınız bastı beni bir telaş :) 
    Biz doğum günlerimizi genelde ,evde aile içerisinde abartıya kaçmadan mütevazi bir şekilde yapıyoruz..Yine öyle oldu..Ben daha çok el emeğim olan şeyler yapmayı seviyorum ve sanırım bundan da acayip zevk alıyorum..Sanırım oğluma kendisini böyle özel hissettirebileceğimi düşünmemden kaynaklı bir şey..

 
     Mesela oğluma hediye olarak bu kasnaklardan yaptım..Gerçekten yapım aşaması çok keyifliydi..Duvarında da çok şık durdu :)

   
      Tabii ki gelen konuklarımızı da unutmadık..Onlara da bu küçük reçel kavanozlarından ve de oğlumun resmiyle süslediğim magnetlerden hediye ettim..


                                       Doğum günü soframızdan bir detay..




Şimdilik bu kadar 3.yaş partimizde görüşmek üzere inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder