3 Şubat 2015 Salı

Kuru Domates Salatası

           Geçenlerde ev alışverişinde bu kuru domateslerden gördüm.. Ne zamandır salatasını yapmayı planlıyordum.. Ama tabi domatesleri de kendim kurutucaktım.. Baktım hazır kurutulmuşu var şimdilik böyle olsun dedim.. E bana da sadece salatasını yapma kısmı düştü :) 



                         KURU DOMATES SALATASI 

               Malzemeler: Bir kase kuru domates
                  Yarım bağ maydanoz
                  Yarım bağ nane
                  Elinle ufaladığınız ceviz içi
                  Yarım su bardağı lor ya da beyaz peynir
                  Zeytinyağ
                  Nar ekşisi

               Yapılışı: Kuru domateslerimizi küp küp doğrayalım ve salata kabımıza koyalım.. İçine diğer malzemeleri ilave edip harmanlayalım.. En son zeytinyağ ve nar ekşisini de döküp servis edelim.. Afiyet olsun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder