9 Mayıs 2014 Cuma

2.Yaş Partimiz :)


      Oğlumun doğum günü yaklaşınca beni bir heyecan basıyor :) Çünkü farklı bir şeyler olsun kendi el emeğim olan şeyler tasarlıyım istiyorum..Alıyor beni bir ay öncesinden farklı farklı düşünceler ne yapsam ne etsem.. gelen konukları en iyi nasıl ağırlarım, nasıl mutlu olurlar ,onlara anı olsun diye ne gibi hediye verebilirim.. 
      Aslında konsept şeklinde olan partileri pek sevmiyorum..Bir olguya bağlı kalmak pek bana göre değil sanırım..Öyle organizatör falan da çağırmadım :) kendi uğraşlarımla neler yapabilirim acaba dedim ve bir liste çıkardım..süslemeler, yapılacak yemekler, verilecek hediye vs vs.. 

      En son ortaya böyle bişiler çıktı :)






        Bu çatal kaşıkları bulmak beni baya bir zorladı.. çünkü nostaljik, antika tarzı bir şeyler olsun istiyordum..Neyse sonunda buldum ve üstlerine yazı yazdırdım gelen konuklarıma da birer tane verdim..tek kelimeyle bayıldılar..Bir tanesini de oğlumun çeyizine ayırdım :))  Kese kağıtlarını da yaptık ve üstlerini süsledik teyzesinin yapmış olduğu kurabiyelerden de bir tane üzerine astıktan sonra hediye işlemimi tamamlamış oldum :)

 


        Sıra partinin yapılacağı yeri, yani salonumuzu süslemeye gelmişti..Zaten fotoğraf merakım olduğundan dolayı benim için en özel olan fotoğrafları çıkarttırıp misinayla tavandan sarkıttım çok hoş bir görüntü çıktı ortaya..Tabi başka hazır süslerle de süsledik ama bunlar benim için özel olduğundan yalnızca bunları paylaşıyorum..


     Yine aynı şekilde bayrağımızı da kendimiz yaptık..çeşit çeşit kumaş aldık ve ortaya böyle bir görüntü çıktı..

Teyzesinin yapmış olduğu kurabiyelerimiz :))

                                           
    bu sene çok popüler olan cakepopslardan da mutlaka yapmalıydım..çeşit çeşit , desen desen istediğiniz gibi süsleyebiliyorsunuz:))


bunlarda diğer detaylar


          En sonda oğlumun yaş pastasını paylaşmak istedim..teyzesi tam da istediğimiz gibi yaptı.. Bir partide bu şekilde bitti..Umarım sizlere bir kaç konuda yardımcı olmuş ve fikir verebilmişimdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder