6 Aralık 2014 Cumartesi

3. Yaş Partimiz

     
                  ABİLİĞE KÜÇÜK ADIMLAR

           Yine bir yaş günü ve yine ben :) Evet zaman o kadar çabuk geçiyor ki biz 3. yaşımızı kutladık bile.. Yorgunluğumu da üzerimden attığıma göre bir şeyler yazabilirim artık bu güzel günden arda kalanlar hakkında..
        Sanırım her şeyi tükettiğimden olsa gerek bu yaş gününde kendimize özgü bir şeyler bulmak beni baya sıkıntıya soktu.. Galiba işin en zor kısmı planlama bölümü.. Yine bir kaç gün öncesinden listeleme işlemimi tamamladım ve yapacaklarımı bu doğrultuda gerçekleştirdim.. Parti günü geldiğinde oğlum artık abiliğe ilk adımlarını attığından daha bi bilinçliydi.. Artık hazırlıkların onun için yapıldığını anlıyordu ve bu durum da bana acayip keyif verdi diyebilirim.. 
        Pastamızı bu sene de teyzesine hazırlattırdık ve sonuç her zaman ki gibi mükemmeldi..



          Tabii ki de misafirlerimiz için yine küçük mutluluklar hazırladık..

 
               Bu sene  ki hediyelerimin aslında pek el emeği olduğunu söyleyemem.. Ama bu küçük renkli çikolatalarla birlikte gerçekten çok şeker oldular :)

       
             Bunlar da masamızdan küçük kareler.. İyi seyirler:)


   
               Sanırım bu sefer pasta börek olayını birazcık abarttık.. 




           Evet bu senelik de bizden bu kadar.. Paylaşımlarımla size az da olsa minik minik fikirler verbiliyorsam ne mutlu bana.. Yemeklerin tarifleri ise blogda paylaşılacaktır.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder