1 Haziran 2014 Pazar

Vazgeçilmezimiz Uzun Etekler

           2014 Uzun Etek Modelleri

      Her sene olduğu gibi bu senede uzun etekler yine yazın vazgeçilmezlerinden.. Rahatlığı , salaşlığı ve günlük kombinlerimizde bizlere sağladığı şıklıktan dolayı, gardırobumuzdan eksik etmeyiz bu tür kıyafetleri.. Renk renk çeşit çeşit, desen desen.. ister bir davete giderken topuklu ayakkabıyla; isterseniz de arkadaşalarınızla kahve içmeye giderken babet ya da sandaletinizle, zevki tamamen size kalmış..Pazarı çok geniş olan bu uzun etekleri biraz da vücut tipinize göre giyindiğiniz zaman, eminim ki çok şık bir görüntü yakalayacaksınız..Ben sizler için elimde var olan parçalardan bir kaç kombin hazırladım..Siz de bu fikirlerden ilham alarak kendi kombininizi oluşturabilirsiniz..

 
     Yüksek bel etek uçları hareketli bu düz kesim eteği ben bir davet için kombinledim..Bu tür etekleri giyinmek için kilomuzun az, yüksek bel olduğu için ise boyumuzun uzun olması gerekmektedir..


      Yine aynı şekilde kabarık etek modelimiz..Her ortamda şıklık sağlayacağınıza garanti verdiğim bir etek çeşidi..


       Pileli etek modelimiz..Modern bir görüntü yerine, vintage modası yakalamak istiyorsanız pileli etekler tam size göre..Çok kullanışlı ve hemen hemen her vücut tipine uyabilen bir modeldir..


         Son olarak da sizlerle kloş ve büzgülü etek modeli paylaşmak istedim.. 
       
     Birbirinden çeşitli etek modelleri arasından bunlar sadece bir kaçı belki de.. Bu yazın modasına uygun olanları seçtim sizler için..Umarım beğenmişsinizdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder